!UWAGA!
Forum zostało PRZENIESIONE pod nowy adres forum.bezpieka.org
gdzie nadal będziemy kontynuować support dla umierającego systemu Backtrack oraz otwieramy wsparcie dla następcy: Kali Linux. CAŁA ZAWARTOŚĆ FORUM ZOSTAŁA PRZENIESIONA.
Portal Bezpieczna Sieć - Forum komputerowe, Informatyka śledcza, bezpieczeństwo, backtrack, kali - Kali Linux Polska Edycja - Polska Edycja Backtrack - Poradnik dla gracza - Praca oparta na wiedzy i edukacji - Seriws Laptopów Katowice - Sklep Komputerowy Katowice - Odzyskiwanie Danych Katowice - Parking BETA przy lotnisku Pyrzowice - miejsce Run w sieci - Prawda o promocjach ,informatyka, ceny, ekonomia, ekologia, filozofia - Prawda na tematy informatyki, ekonomii, ekologii - Wróżka, Poezja - eMono-cykl, SegWay, AirWheel, SoloWheel  
Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
shogun Offline
Nowy
**

Liczba postów: 8
Dołączył: 22:54 19 Mar 2013
Reputacja: 0
Post: #1
Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
Tak jak w temacie.

Karte kupilem kilka dni temu, tak samo jak i antene. Karta jest w stanie ''jak nowa'', antena byla rozmontowana, i zlozona. zarowno karta jak i antena dzialaja bardzo dobrze.

Mysle ze cena 90 zl za komlet jest uczciwa - karta byla uzywana kilka godzin i nawet folja ochronna nie jest zdjeta. (cena sklepowa za komplet 130zl)
Odbior osobisty w Warszawie.

Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-23-2013 11:16 przez shogun.)
03-23-2013 11:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kordex Offline
Starszy łamacz WIFI
***

Liczba postów: 102
Dołączył: 21:34 16 Apr 2011
Reputacja: 1
Post: #2
RE: Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
Antena12 dbi to Chińczyk,sama karta to ok 40zł.


[Obrazek: iza2217.gif]


03-23-2013 11:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika
shogun Offline
Nowy
**

Liczba postów: 8
Dołączył: 22:54 19 Mar 2013
Reputacja: 0
Post: #3
RE: Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
Jak nikt nie kupi to trudno.

Na oferty jestem otwarty.

Zwiedzilem wiekszosc sklepow w Wa-wie i wiem po ile to leci, tak wiec zycze powodzenia w dostaniu tej karty za 40 zl w Wawie. Co do anteny nie wiem czy to Chincyk czy tez nie. Wiem ile dalem i ze jest to nowy sprzet ktory chce odsprzedac za 2/3 tego co dalem. Sprzet jest ogolnie dostepny w wiekszosci sklepow w wawie, tak wiec kazdy moze sprawdzic czy mu sie oplaci to odkupic czy nie, tak wiec jesli ktos nie jest zainteresowany prosilbym dziwne docinki zachowac dla siebie Wink

Pozdrawiam.
03-23-2013 11:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Tommy Offline
Autor

Liczba postów: -9,999
Dołączył: 23:17 22 Jun 2010
Reputacja: 49
Post: #4
RE: Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
Może jakieś info dodatkowe? Zdjęcia ?
Pozostałe osoby proszę o nie komentowanie.


Najlepsze karty do wardrivingu: ALFA, TP-Link, Techniclan.
ALFA AWUS036NHA
ALFA AWUS036NH
ALFA AWUS036Hv2

Wysokiej jakości zestawy komputerowe dla gracz i firm. Zawsze w dobrej cenie.


03-23-2013 20:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
shogun Offline
Nowy
**

Liczba postów: 8
Dołączył: 22:54 19 Mar 2013
Reputacja: 0
Post: #5
RE: Odsprzedam Karte TP-Link TL722N i antene 12 dbi
Zdjec nie zrobie bo nie mam aparatu.

Karta jak w temacie - TL722N
Antena 12 dbi Pentagram (B 6901-3).

Karta Jest jak nowa, nie nosi zadnych sladow uzytkowania, oryginalne pudelko, plytka ze sterami, instrukca, kabelek pod USB itp.
Antena tez w stanie idealnym z opakowaniem, kablem i podstawka, choc nie ukrywam ze byla rozmontowana.

Dodam tez ze karta z ta antena nie stanowia dobrego kompletu.

Jesli ktos uwaza ze cena jest za wysoka, to ok, zapewne bardziej jestet w temacie, bo ja sie w cenach jakos nie orietuje. Co do faktu ze ktos moze dostac ta karte za 40 zl. tez ok. gdybym dostal oferte sprzedania jej za 40 tez bym odsprzedal. Swoja droga szukam jakiejs anteny patyka, moze ktos cos polecic ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-24-2013 3:28 przez shogun.)
03-24-2013 3:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Portal Bezpieczna Sieć - Forum komputerowe, Informatyka śledcza, bezpieczeństwo, backtrack, kali - Kali Linux Polska Edycja - Polska Edycja Backtrack - Poradnik dla gracza - Praca oparta na wiedzy i edukacji - Seriws Laptopów Katowice - Sklep Komputerowy Katowice - Odzyskiwanie Danych Katowice - Parking BETA przy lotnisku Pyrzowice - miejsce Run w sieci - Prawda o promocjach ,informatyka, ceny, ekonomia, ekologia, filozofia - Prawda na tematy informatyki, ekonomii, ekologii - Wróżka, Poezja - eMono-cykl, SegWay, AirWheel, SoloWheel stat4u